sobota, 21 września 2013

6. Piąty list

 Dzień dobry,
Tęsknię. Chciałabym żebyśmy byli przyjaciółmi abym mogła do ciebie pisać. Ostatniej nocy pokłóciłam się z rodzicami. Powiedzieli, że przeprowadzamy się do Nowego Jorku. Wszystko o czym mogę myśleć to ty, o niewidzeniu cię, o nie byciu w pobliżu ciebie. Nie chcę się przeprowadzać. Lubię tutaj być. Lubię pogodę, moich przyjaciół, park, galerię, naszą szkołę i lubię ciebie. Dlaczego gdy mówisz moje gardło się zamyka? Jestem bardzo ciebie ciekawa. Chcę się dowiedzieć o tobie wszystkiego. Twoja osobowość, wszystkie twoje strony, twoje opinie o wszystkim, twoje myśli, uczucia, wszystko. Chcę zobaczyć twoją głupkowatą stronę, poważną, bezczelną, szaloną, dziecinną. Chcę wiedzieć jak czujesz się, kiedy jesteś wkurzony, zdesperowany lub szczęśliwy. Nie miałabym nic przeciwko zobaczeniu twojej strony, której nie mogę sobie wyobrazić. Jak może jesteś czarownikiem, wampirem lub wilkołakiem? Nie obchodzi mnie to, naprawdę. Po prostu chcę cię poznać lepiej niż znam teraz. Czy dasz mi tą szanse? Zawszę będę cię kochała, aż słońce spadnie z nieba, innymi słowy, do śmierci.
Twoja najdroższa, Anonimowa.

4 komentarze: