środa, 25 września 2013

7. Szósty list

Hej,
Tęsknię za tobą!! Cholera! Ale będziesz tutaj w następnym tygodniu. Klasy są ciche. Życie jest nudne. Nudy. Brak imprez. Calum stara się być moim przyjacielem. Moi rodzice pozwolili mi zostać tutaj i nie jechać z nimi do Nowego Jorku. Możesz w to uwierzyć?! Ale i tak zostanie ze mną mój wujek. Odpowiesz na mój list, kiedy wrócisz? Tęsknię. Twoje niechlujne pismo wywołuje mój uśmiech. Piszesz inaczej D. To słodkie. chcę być wilkołakiem. Wiesz dlaczego? Wilkołaki znają swoje "bratnie dusze", gdy tylko na nie spojrzą i poczują ich zapach. Jeśli byśmy byli wilkołakami, z kim chciałbyś się trzymać? Być może, Beyonce? Ja chciałabym hm.. z Chrisem Pine! O tak, z tym seksownym mężczyzną. Moi przyjaciele zapytali mnie, "Którego byś wybrała? Osobę którą kochasz bezwarunkowo, ale która nie kocha ciebie czy osobę, która bezwarunkowo kocha ciebie, ale ty nie czujesz tego samego?" Wybrałam drugą opcję, ponieważ można spróbować ich pokochać, prawda? Zawsze miło jest mieć kogoś w swoim życiu, kto sprawia, że się uśmiechasz nawet jeśli nie ma go w pobliżu. Dla mnie, tym kimś jesteś ty. Moja miłości, będę na ciebie czekała. Będę na ciebie czekała, nie aż umrę. Nie. Nikt nie chce umierać samotnie! Mam zamiar pozbyć się tych uczuć do ciebie, kiedy skończymy szkołę. Ale nie martw się, nigdy o tobie nie zapomnę - moja pierwsza miłości.
Twoja najdroższa, Anonimowa.

3 komentarze: