wtorek, 1 października 2013

10. Siódmy list

Cześć Justin,
Wszystko jest w porządku. To przeszłość - ona już mnie nie dręczy. To brzmi jak wysyłanie listu do mojego kumpla, a nie zauroczenia! Będzie okej! W końcu ona jest twoją mamą, zawsze ci przebaczy. Miłość rodziny zawsze mnie zadziwia. 
"Jesteś jedyną osobą. Jest na tej planecie około 7 bilionów ludzi. Tylko jedna z nich będzie twoja. Chcę żebym to była ja. chcę z tobą być. Chcę być twoja. Gram w wysokie stawki na loterii, a ceną jesteś ty. Ceną wejścia do gry nie jest 1 dolarowy bilet, lecz moje serce. Być może mam bardzo poważny problem z hazardem, moja miłości." 
2 dni temu wyszłam z przyjaciółmi, kazali mi krzyknąć, że kocham Justina z całego serca. Zrobiłam to i czułam się tak dobrze.
Kocham cię. 
Twoja najdroższa, Anonimowa.
P.S. Może.
P.P.S. Jestem brunetką.

***
Odpowiedź do jednego z komentarzy: Blog się rozwinie, niedługo skończą się listy. :) 

2 komentarze:

  1. Narszcie. Już nie mogę się doczekać jakiejś akcji. A tak poza tym to to ff jest meega urocze. Uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  2. te listy są takie cudowne <3

    OdpowiedzUsuń