wtorek, 1 października 2013

9. Jego druga odpowiedź

Przeczytałem wszystkie twoje listy - cztery. Anonimie, powinnaś powiedzieć komuś o tym, że Lisa się nad tobą znęca. Martwię się o ciebie, ponieważ jesteś pierwszą dziewczyną, która mnie kocha, poza moją mamą! Oh, jaki jestem niegrzeczny, że nie zapytałem.. Jak się masz? Ja dobrze. Cóż, pokłóciłem się dzisiejszego ranka z mamą, ale teraz jest mi lepiej. Dzięki Bogu, że jesteś tutaj, a nie w Nowym Jorku! Zamierzam znaleźć cię przed zakończeniem, anonimie. Zrobię to. Możesz uciekać, ale nie możesz się ukryć. To na tyle.. 
Uśmiech, Justin.
P.S Zamierzasz dać mi jakieś WSKAZÓWKI???
P.P.S. PROSZĘ???

***
W związku z tym, iż jest to takie krótkie dzisiaj dodam kolejny rozdział.

2 komentarze:

  1. KOCHAM TO <3 Jest świetne i wgl takie ahgklyhkrhyeskr <3 Mam pytanie? Czy ten blog rozwinie się i będzie taki FF w którym będziesz opisywała co robią bohaterowie itp. czy będą to same listy? :)))

    OdpowiedzUsuń