czwartek, 3 października 2013

12. Jego trzecia odpowiedź

Dzień dobry kumpelko,
Mam się dobrze anonimie... Dobrze. A ty jak? Wiesz co, powinnaś przestać mnie komplementować - nie, że mam coś przeciwko! Ale my, chłopcy, robimy się wredniejsi, kiedy ktoś mówi nam, że jesteśmy gorący lub seksowni.. Ale dziękuję za komplement, piękna. Teraz sprawiasz, że myślę o piosence Katy Perry! Kobieto!! Weź to z mojej głowy! I tak, u jej brata wykryto raka kilka lat temu i przestał z nim walczyć tydzień temu. To było dla niej bardzo ciężkie. Jest moją sąsiadką. Zaczekaj, CO??! Byłaś tam? To znaczy, oczywiście, byłaś na lunchu, ale WIDZIAŁEM CIĘ? Nie, zaczekaj, to TY MNIE WIDZIAŁAŚ i ZŁAPALIŚMY KONTAKT WZROKOWY?!!! Jaja sobie teraz robisz? Jak mogę cię nie znać, oh racja, nie jesteś jedyną brunetką w naszej szkolę. Lubię cię. 
Uśmiech, Justin.

3 komentarze: