sobota, 5 października 2013

14. Dziesiąty list

Drogi Justinie,
Tak wiem, że wysłałam wczoraj list, ale chcę ci coś dać. Jest pudełko w twojej szafce. Otwórz je. Możesz zobaczyć w nim pięć róż. Chcę żebyś wziął czerwoną różę. Czerwone róże są dawane tym, którym chce się pokazać miłość i pasję. Chcę ci przez to pokazać właśnie te uczucia. Weź różową różę. Różowe róże są generalnie dawane, by pokazać komuś wdzięczność, uznanie i szczęście. Podziwiam cię. Weź pomarańczową różę. Pomarańczowe róże są dawane tym, których się chce, tym których chce się poznać lepiej lub tym z których jest się dumnych. Ja chcę poznać cię lepiej. Chcę żebyś wiedział, że jestem z ciebie dumna. Pragnienie kochania cię pochodzi z mojego serca. Determinacja kochania cię z mojej duszy. Jesteś moim pragnieniem. Żółte róże wyrażają radość, zadowolenie i przyjaźń. Nie jesteśmy przyjaciółmi, ale cieszę się, że jesteśmy tym, nie wiem czym, ale się cieszę. Weź ostatnią. Lawendowa róża. Lawendowe róże pokazują, że zakochało się w kimś od momentu, gdy się go zobaczyło. Zakochałam się w tobie, kiedy cię zobaczyłam. Miłość od pierwszego wejrzenia. Wierzę w nią. Kiedy pierwszy raz cię zobaczyłam, twój piękny uśmiech, piwno brązowe oczy, chcę cię po prostu przytulić i powiedzieć jak bardzo kocham. Kocham cię. Kocham Cię, kocham cię.
Twoja najdroższa, Anonimowa.

3 komentarze: