poniedziałek, 14 października 2013

19. Jej ostatni list

Drogi Justinie,
Zdecydowałam, że to będzie mój ostatni list. Mamy dwa miesiące do końca szkoły. Masz 2 miesiące, by mnie znaleźć. Będę miała 2 najgorsze miesiące życia. Poddaje się. Po wszystkich tych latach muszę przestać. Muszę znaleźć kogoś, kto mnie pokocha. Nie miłość jednostronną, ale ty zawsze będziesz w moim sercu. Masz specjalne w nim miejsce, jako moja "pierwsza miłość". Poznaliśmy się wcześniej. Nie, nie zanim straciłeś pamięć, nie tylko wtedy. Widzieliśmy się kilka razy. Widziałeś mnie. Rozmawialiśmy. To był najlepszy dzień mojego życia! To jest mała wskazówka dla ciebie, moja miłości. Będę na ciebie czekała. Kiedy odejdę, pamiętaj, JESTEŚ jedynym, który włożył w mój świat kolor, JESTEŚ niesamowity, JESTEŚ zniewalający, JESTEŚ idealny i ZAWSZE będziesz w moich myślach. Więc, to musi być pożegnanie. Mój ostatni list do ciebie. Kocham cię od wschodu słońca i do zachodu. Bardziej niż kogokolwiek kiedyś kochałam. Pewnego dnia, zobaczę cię ponownie, jestem tego pewna. Nie zmieniaj się. Nie zapomnij o mnie. Kocham cię tak bardzo. 
 Do widzenia, mój drogi. 

5 komentarzy:

  1. O jezu będę ryczec. To jest tak bardzo urocze. Juuuustin musisz ja znaleźć i to szybko.

    OdpowiedzUsuń
  2. On musi ja znalezc ;cc I musza byc razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justin musi ją znaleźć <33 czekam na nn ^_~

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż sie popłakałam. :c on ją musi znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
  5. OMB płacze, Justin musi ją odnaleźć <3

    OdpowiedzUsuń