wtorek, 29 października 2013

27. Z jego punktu widzenia

 Z punktu widzenia Justina: 
Czy Dylan powiedział mi właśnie, że to nie prawda, tak? Chodzi o to, że dziewczyna, którą widziałem to nie Rose Evelyn, tak?

- Więc ta dziewczyna 'Rose', ta w której jesteś zakochany powiedziała ci, że jest wolontariuszką w bibliotece, prawda? Więc Justin, Rose Evelyn, którą znałem, lub wszyscy co ją znaliśmy, z wyjątkiem ciebie była wolontariuszką w laboratorium fizycznym, a nie w bibliotece i poszedłem do bibliotekarki się upewnić. Powiedziała, że Rose Evelyn nie była wolontariuszką w bibliotece, Justin nie widzisz? Dziewczyna, w której jesteś zakochany nie jest na Alasce, nie jest to Rose Evelyn i ty nie jesteś zakochany w Rose Evelyn. Jesteś zakochany w dziewczynie, która sfałszowała swoją tożsamość, Justin ona tutaj jest i ta dziewczyna może być twoim anonimem.. Chodzi o to.. Powiedziała, że z tobą rozmawiała, widziałeś ją.. Wszystko co musimy zrobić to ją znaleźć.. 
- Okej, Rose ma brązowe oczy i zielone oczy, ale stary Rose jest opalona jak cholera!
- Mamy wskazówki Justin! Wszystko co musimy zrobić to dowiedzieć się kto był wolontariuszką w bibliotece. O Boże, jesteśmy tak blisko Justin. Tak kurewsko blisko! 
- Ona może być anonimem! 

Co jeśli to prawda? Co jeśli dziewczyna, którą widziałem, rozmawiałem, dziewczyna, w której jestem zakochany nie jest Rose? Co jeśli to prawda? Co jeśli ona wciąż tutaj jest? Wszystko co wiem to jest to, że nie zamierzam tutaj siedzieć i nic nie robić. Szybko pobiegłem do mojego pokoju i położyłem laptopa na biurku. Siedziałem tam przez 4 minuty nie wiedząc co robić. Co ja do cholery robię? Patrzyłem na ekran laptopa. Usłyszałem dźwięk z mojego telefonu. Twitter. Media.. Chodzi o to, każdy nastolatek ma twittera, tak? I instagrama.. i faceboo.. O boże to jest to. Zacznę od facebooka. Mając 3000 znajomych, muszę mieć i ją.
Wpisałem Rose Evelyn w wyszukiwarce i ją znalazłem. Kliknąłem na jej imię, jej profilowe zdjęcie to One Direction. Przewróciłem oczami. Spojrzałem na jej ostatni wpis: "Jadę na Alaskę, dowidzenia moi przyjaciele! Do zobaczenia wkrótce." 15 polubień, 30 komentarzy. Postanowiłem ich nie czytać, kliknąłem na jej zdjęcia. Zobaczyłem jej zdjęcie i jakieś dziewczyn, było podpisane: "Ostatni dzień z moją najlepszą przyjaciółką Leną. Będę tęskniła kochanie <3".
Ahh Lena musi być tą opaloną. Rose wyglądała tak pięknie na tym zdjęciu, jej jasna skóra, tak bardzo chcę ją dotknąć, ale nie ma jej tutaj. Jest na Alasce.

"Kelly Hade: o boże, będę za tobą tęskniła Rose!”
“Henry Robin: aw obie jesteście takie piękne" - Prawda, ale Rose jest ładniejsza niż Lena. 
“Derek Bacth: NIE ZAPOMNIJ NAS ROSE”
“Noor Y: DLACZEGO SIĘ WYPROWADZASZ”
“George Patts: WRACAJ DO NASZ SZYBKO <3”
“Lena Ford: Będę za tobą bardzo tęskniła”
“Rose Evelyn: @Lena Ford ja będę bardziej”
 “Alice Stewards: rose bdę za tobą tęskniła bardzo bardzo i o mój boże twoja skóra jest idealna! Czy mogę być tak ciemna jak ty *.*”

Woah. O czym ona do cholery mówi? Rose jest kurewsko blada. Przejechałem myszką wzdłuż zdjęcia - dlaczego ktoś otagował Rose jako Lena, do cholery.
- Okej, Rose ma brązowe oczy i zielone oczy, ale stary Rose jest opalona jak cholera!
Nie. Nie uwierzę mu. Z ciekawości kliknąłem na profil Leny Ford, na zdjęciu profilowym jest ona i Rose.
Ale tym razem otagowała Rose na zdjęciu i prawdopodobnie zrobiła to źle, bo pokazuje to, iż Rose jest tą opaloną. Cholera. Jestem w zaprzeczeniu. Nie jestem tak główki.Wszystko co znalazłem na facebooku to jest to, iż Rose jest tą ciemną, a Lena tą bladą. Jestem taki zdezorientowany.
Więc jestem zakochany w Lenie Ford.. nie w Rose. To co powiedział mi Dylan.. jest prawdą. Dzwoniłem do Dylana 3 razy, ale nie odbierał. Spróbowałem jeszcze raz i w końcu odebrał. 
- Stary, nie w porę. - Odpowiedział łapiąc oddech.
O Boże, czy on się sobą zabawia?
- Ty chyba nie..
- Nie, dziewczyna śpi. - Oh, uprawiał seks. Kiedy był ostatni raz, kiedy ja.. cholera teraz nie pora myśleć o rzeczach tego typu.
- Stary zbyt wiele informacji! - Krzyknąłem.
- Daj spokój, o czym chcesz pogadać? - Powiedział oddychając normalnie.
Powiedziałem mu o rzeczach, które znalazłem na facebooku, o tym, że Rose nie jest dziewczyną, w której jestem zakochany, a jest nią Lena. Powiedziałem mu, że jestem zraniona, że sfałszowała swoją tożsamość, i że mnie okłamała.
- Kurwa. - Było wszystkim co powiedział, miejmy nadzieję, że dziewczyna się nie obudziła. - Okej, więc co zamierzasz zrobić?
- Chcę ją zobaczyć.
-  Lenę Ford?
- Nie, dziewczynę, która śpi teraz obok ciebie w łóżku, kretynie. - Zachichotał.
- Widziałeś tą dziewczynę, więc czemu chcesz ją zobaczyć? Co zamierzasz jej powiedzieć stary?
- Chcę zapytać dlaczego, dlaczego sfałszowała swoją tożsamości.
- A potem co? Wybaczysz jej?
- Może.
- Naprawdę? Okej stary, nie mogę tego robić, nie mogę mieć przed tobą sekretów. Lena jest anonimem.
- Co?
- Lena Ford jest anonimem. Jesteś zakochany w swoim najdroższym anonimie.
- Żartujesz.
- Nie, nie żartuję. Rozmawiałem z nią kilka godzin temu i stary, ona płakała..
- Co zrobiłeś Dylan?
- Powiedziałem jej prawdę.
- Jaką prawdę?
- Więc dlatego sfałszowałaś swoją tożsamość? Wiesz jak samolubnie teraz brzmisz? Wiesz, że on naprawdę myśli, że jesteś Rose? Myśli, że jest zakochany w Rose! Powiedział, że to była miłość od pierwszego wejrzenia! Kocha cię! A teraz jest zraniony, bo Rose, ta którą myśli, że kocha jest na pieprzonej Alasce!
- Co miałeś na myśli mówiąc "wiesz jak samolubnie teraz brzmisz"? - Dylan westchnął.
- Powiedziała: "Tak kocham go, bardzo mocno. Ale nie chcę żeby wiedział, bo boję się, że nie jestem wystarczająco dla niego dobra."
Ona się boi.
- Mówiła coś o powiedzeniu mi prawdy?
- Powiedziała, że powie ci w zakończenie.
- Powinienem czekać?
- Nie. - Jęknął. - Idź się z nią zobaczyć lub coś i porozmawiaj z nią o tym, nie czekaj czekając, aż ona przyjdzie, bo szczerze myślę, że ci nie powie.
- Okej.
- Okej?
- Okej.
- Dobra, więc, idę spać, jest prawie 1 w nocy i mogę iść z tobą jeśli pójdziesz się z nią jutro zobaczyć.
- Tak, dobranoc.
Byłem zdezorientowany i szczęśliwy w tym samym czasie.
Dlaczego ona się boi? Ale jeśli ona jest anonimem, to mnie kocha.. tak? Więc dziewczyna, w której jestem zakochany.. jest już we mnie zakochana.. prawda?
Cholera. Poszedłem do łóżka i się położyłem. Zobaczę się z nią jutro. Kto wie, może będę mógł ją pocałować.

7 komentarzy:

  1. Jskydnsjaiangxix OMB hsinajdknzkx JAK JA TO KOCHAM!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O M G . Czekam na kolejny. Ale bd akcja. Kocham cię za to że tłumaczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg od początku tak czekałam aż on się dowie.. teraz żeby byli razem.. sjqoqpqvah *)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww cudny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  5. OMB jak słodko *.* jaram się <3

    OdpowiedzUsuń